Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Městečko strašení

21. 5. 2010 18:50
A ještě něco

Pani Ulmannová napsala skvělý článek, brilantní.

0 0
možnosti

Ilja.Kraval

21. 5. 2010 18:57
Re: A ještě něco

:-) každý máme nějaký názor.

Od toho je blog blogem. Bylo by špatné, kdyby byl jen jeden.

0 0
možnosti

Městečko strašení

21. 5. 2010 18:38
Jaké peníze si stát půjčuje

Jaké peníze banky půjčují státu? Jsou to peníze občanů v bankách,

fondech nebo jsou to nějaké "jiné" peníze (jaké?). Díky za odpověď. Mě

přijde nelogické platit dluh 121000 Kč, když si ode mě stát půjčil

prostřednictvím bank na svůj dluh z mých úspor 121.000 Kč, protože ty

úspory jsou vázané, vyšší než můj pomyslný dluh a vybrat je nemůžu.  :-)

0 0
možnosti

Ilja.Kraval

21. 5. 2010 18:48
Re: Jaké peníze si stát půjčuje

to je je jednoduché. Stát vydává tzv. dluhopisy, což jsou cenné papíry, které obsahují závazek jednak splátky úroků a také jistiny (kolik se půjčilo) v čase. 

Kdo si tento dluhopis koupí, tak vlastně koupil tento závazek. 99% takovýchto dluhopisů jsou určeny pro investory typu banky, fondy, výjimečně pro obyvatele.

Investoři tedy buď vydané dluhopis koupí anebo ne. Pokud se jim jeví investice příliš riskantní, chtějí vyšší úrok. Pokud bychom dluhopis nesplatili, tak už nikdo nikdy dluhopis ČR nekoupí.

Dluhopis: http://cs.wikipedia.org/wiki/Dluhopis

0 0
možnosti

mishulka

21. 5. 2010 11:26
Pro blogera mám

jedno staré české přísloví: Mladí ležáci, staří žebráci. A můžete si to přebrat jak chcete. Makejte, snažte se, spořte, jako to dělali vaši dědové, báby, které Issová s Mádlem doporučují přemluvit, otcové a mámy. A nás, starší generaci, už nechte na pokoji. Je to váš boj, snažte se, aby třeti z vás se neválela a neflákala od ničeho k ničemu, jak je dnes zvykem, nekradla, nespoléhala na to, že jim stát dá další a další brebendy z nějakých sociálních dávek, a bude dobře. Já osobně, a je mi padesát, si neumím představit, že bych ve 20 letech ležel rodičům na kapse, jak je dnes dost běžné. Ono by to ani dost dobře nešlo, protože by dříve či později někdo přišel a chtěl po mě vědět, čím se živím. A bum, byl by ze men příživník! A až by mě poslali do kriminálu, tak bych tam pracovat musel a nikdo by se se mnou nebavil. Jo, je to tak! Pokud pracuje a vytváři nějaké, ať už jakékoliv, hodnoty jen minimum lidí, tak se budou tady promenovat blogeři, jako je autor tohoto článku.

0 0
možnosti

Ilja.Kraval

21. 5. 2010 16:51
Re: Pro blogera mám

Jste na blogu osobní s výpadem na autora, což je od anonyma sprosté.

Pokud tedy chcete vědět, tak moje děti jsou pracovité a slušně vychované. Vy snad máte nějaký problém s vašimi mladými?

----

Jinak vaše představa o příživníctví z minulého režimu není zrovna korektní: Razítko v občance o zaměstnání, to je to vaše "staré dobré řešení" ? :-)

0 0
možnosti

Stanislav Ševeček

21. 5. 2010 8:36
Už dvacet let

mají "mladí" tu šanci - senilů nad šedesát pět let je tady maximálně do tří milionů a "mladých" voličů kolem pěti a půl - milionů; u voleb to většinou vypadá, jako by těch "mladých" bylo pověstných Pět a půl. Ale mají pravdu - "staří" si je vychovali kt "obrazu svému" a nyní sklízejí úrodu. ... Jenom mě nějak roz_um nebere, proč se ti mladí vůbec nechali od těch starejch zplodit, porodit, živit a vychovávat , a že na to nepřišli dříve ... asi proto, že Dluhy se neplatí.

0 0
možnosti

Ilja.Kraval

21. 5. 2010 18:29
Re: Už dvacet let

víte, ono mne na tom všem nejvíc štve to, že pokud opravdu ty dluhy odevzdáme dalším generacím, tak na to nejvíc doplatí ti, kteří dnes nemají volební právo.

Takže mluvit o nějakém údivu asi nemá smysl.

Je to vrchol sobectví této naší generace, jak hospodaří :-) 

0 0
možnosti

Vikina2

21. 5. 2010 1:18
Co je to

za demagogický blábol? Jací otcové a dědové, co dělají dluhy? Autor má čtenáře za dementní blbce? Dluhy přece dělají právě ti politici, kteří nás dnes jimi straší. Dokonce mají tu drzost to svádět na důchodce apod. Nelze se divit, jsou to zločinci z povolání, nakonec dluh vznikl díky jejich zlodějnám. Že jim k tomu ale budou přicmrndovat obyčejní blogeři, kteří by snad měli mít rozum, nad tím se nestačím divit.

0 0
možnosti

marka40

21. 5. 2010 6:24
Re: Co je to

Vikino - tadyR^

0 0
možnosti

meduzka555

20. 5. 2010 23:09
děkuji

jsem ráda, za vaši reakci, článek zmíněné paní mě nakrkl, protože předpokládá, že mladý = nezodpovědný vyžírka a moc mě mrzelo, že neměla zapnutou diskuzi

0 0
možnosti

Ilja.Kraval

21. 5. 2010 7:53
Re: děkuji

díky, myslím, že věděla, proč diskusi nezapnula...:-)

0 0
možnosti

rezjirrezjir

20. 5. 2010 19:28
jenom se divím

když máte tak rád Ronalda, tak proč necitujete jeho výrok, že státní dluh je dost velký, aby se o sebe staral sám.

A když nám tedy Kalousek posílá nějaké žebračenky, tak asi ten státní dluh není dost velký. Musí ještě vyrůst, aby se o sebe uměl postarat.

0 0
možnosti

Ilja.Kraval

20. 5. 2010 19:57
Re: jenom se divím

to já se nedivím.

Když uvedu nějaký citát, tak to přece neznamená, že souhlasím se všemi jeho výroky. 

Vy snad ano? :-)

0 0
možnosti

jarinka

20. 5. 2010 18:17
Můj ty bože, pořád melou to samé.

Já jsem žádný dluh neudělala !!   Já zodpovídám za rozpočet své rodiny, ale nezodpovídám za rozpočet státu !!

0 0
možnosti

marka40

20. 5. 2010 19:17
Re: Můj ty bože, pořád melou to samé.

Naprostý souhlas. Člověk odvádí jak mourovatý neskutečné sumy na daních a soc. poj., a pak má ještě pořád poslouchat kecy, jak nadělal dluhy. Ti, kdo za ty peníze, které my jsme jim tam nastrkali, byli zodpovědni a prošustrovali je (ať už tím, že je rozdali povalečům v soc. dávkách, nebo je rozkradli), by se měli zodpovídat!

0 0
možnosti

Jst1951

20. 5. 2010 16:43
Moje řeč

máte moji karmu R^

0 0
možnosti

honzajaka

20. 5. 2010 13:08
teda

ten Reagan toho nakecal

0 0
možnosti

Ilja.Kraval

20. 5. 2010 16:19
Re: teda

:-) Náhodou má pravdu.  

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4099x
autor také bloguje na téma objektové programování a modelování informačních systémů pomocí UML na

zive.cz

Seznam rubrik