Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
I

Ilja.Kraval

9. 8. 2009 18:21
pro ODS plus

na váš  dotaz ohledně fotky u blogu: Ano, jsem vyfocen na bárce a je to na dovolené.

A kdybych potřeboval váš hlas do voleb, tak byste moc dobře věděl,  jak to bylo zaplaceno a komu a dokonce mám odložené doklady, které bych veřejnosti i ukázal. 

Takže s dotazem máte smůlu, já váš hlas nepotřebuji a nemusím vám dělat politicko obchodní prezentaci a přesvědčovat vás, abyste mne volil. 

O tom to je. :-) 

0 0
možnosti
F

fáfa.

10. 8. 2009 1:10
Re: pro ODS plus

prosím ? ;-D;-D

Prošel jsem celou diskusi a nenašel jediný dotaz který by se Vás na to ptal ;-D

odpovídáte na otázky  které Vám nikdo nepoložil, a ty položené přehlížíte.

Odpovídáte jen na to co se Vám hodí ?

0 0
možnosti
I

Ilja.Kraval

9. 8. 2009 18:07
pro P.S.

prostě něvěřím tomu, a mám  na to právo, že by se nějaká lichtenštejnská firma podepsala pod smlouvu, ve které je hrubá chyba v částce a je tam uvedeno v anglickém významu 300 eur namísto 300 000 eur.

To je opravdu závažná chyba ve smlouvě, která budí oprávněné pochybnosti. Smlouva přece není slohové cvičení z AJ, nota bene v částce smlouvy! chyb je tam samozřejmě více, ale ty jsou už jen úsměvné. Odkaz:

http://blog.ceskepreklady.cz/268-dalikova-smlouva-o-pronajmu-vily-je-nejspis-preklad-z-cestiny.html 

0 0
možnosti
I

Ilja.Kraval

9. 8. 2009 18:10
Re: pro P.S.

oprava v příspěvku: 30 a 30 000 eur. :-)

0 0
možnosti
FTA

Fmighta the Affaffin

9. 8. 2009 16:06
Nezkorumpovaný politik

Představte si, že někdo z vašich příbuzných nebo blízkých známých se dostane do politiky - co je vaše první myšlenka? Samozřejmě, že pro vás z toho něco kápne (a to i když jste vesnický brusič nůžek, natož když jste podnikatel, který podobné příležitosti cíleně vyhledává) Zkrátka když někdo jde do vysoké politiky, dá se předpokládat, že všichni jeho blízcí na něj nějak tlačí, aby jim něco dohodil, koupil, seznámil apod.. A jak si teď představujete NEZKORUMPOVANÉHO POLITIKA? Jako Mirka Dušína, který poctivě vrací všechny neproježděné náhrady, obloukem se vyhýbá radši všem lobbistům a ukazuje novinářům účty za spodní prádlo, to vše za nenávisti vlastní rodiny a přátel a posměchu kolegů politiků? Takový člověk by nevydržel ani týden! Zkrátka taková "zdravá míra korupce" se podle mě dá předpokládat u VŠECH politiků napříč politickým spektrem. Stojí vám za to se pořád rozčilovat nad "kauzami" typu: někde zmizí 5 milionů, takže já po přepočtu na 10 milionů lidí přijdu o PADESÁTNÍK?

0 0
možnosti
FTA

Fmighta the Affaffin

9. 8. 2009 16:14
Re: Nezkorumpovaný politik

...Pokračování:

Tím jsem chtěl říct, že člověk, který volí podle korupčních kauz,nejspíš skončí v nějakém bludném kruhu. Nevím jak vy, ale já se radši podívám na program a ideologii, a volím podle toho, jak daná strana skutečně ovlivní můj život. A proto volím ... Balbínovce! :) Ne, dělám si srandu, neřeknu koho :)

0 0
možnosti
I

Ilja.Kraval

9. 8. 2009 14:36
pro Rommika

Asi mne nebudete chtít přesvědčit, že po přečtení tohoto článku se z voliče ODS stane volič Paroubka.

Přečtěte si prosím i jiné články z mého blogu, díky. :-)

0 0
možnosti
RK

Rommik

9. 8. 2009 11:34
Tento článek mě úplně zlomil.

Volím ČSSD. Gross, Paroubek, Zgarba, Palas,Kraus kakao, Svoboda, Snopková , Tvrdík atd. jsou poro mě jako jediní zárukou demokracie a čistoty v politice......

0 0
možnosti
JN

madqwert

9. 8. 2009 11:39
Re: Tento článek mě úplně zlomil.

z tebou vyjmenovanych 8 osob kandiduje pouze 1 - paroubek ;-D

0 0
možnosti
KNR

Kmet na Razgrad

9. 8. 2009 11:12
Tři následky

Soukromí Vladimíra Topolánka mě nezajímá. Naopak docela oceňuji, že na dovolenou jezdí do zahraničí a neotravuje tady už tak dost otrávený vzduch. Děsí mě představa, že bych Vladimíra Topolánka potkal někde na svých pravidelných túrách po vlastech českých. Takové setkání by mělo zřejmě tři následky: Vladimír Topolánek by se odebral ke svým předkům, já bych dostal patnáctiletou dovolenou All Inclusive v bývalém kartuziánském klášteře v Jičíně a firma ZVI Vsetín by zdarma přišla k reklamě v bulvárním tisku. Koneckonců, jak symbolické - Vladimír Topolánek pochází právě ze Vsetína.:-)[>-]

0 0
možnosti
RK

Rommik

9. 8. 2009 11:31
Re: Tři následky

Že by to byl brácha Myrka..................

0 0
možnosti
VP

chorche84

9. 8. 2009 10:58
CESKY FOTBAL

..to srovnani sedi...navic fotbal je u nas taky pekne prohnily...i kdyz co neni. Pokud je skoro vsechno prohnile, pak jsou i politici, ale u pana Topolanka dosahuje arogance vrcholu. ODS u me skoncila uz davno a neni duvod k navratu...

0 0
možnosti
JN

madqwert

9. 8. 2009 11:13
Re: CESKY FOTBAL

myrek ztoporanek mi velmi pripomina kostala a jeho vyrok: "ja a mi pratele se dobre bavime" ;-D

0 0
možnosti
AM

Tony I.

9. 8. 2009 9:36
Velmi výstižné

Myslím, že je to velice trefné přirovnání a že to musí už konečně pochopit i ti skalní a zaslepení obdivovatelé, chcete-li fandové jejich špílmachra Toplánka, protože prodávat zápasy či zneužívat svého postavení na úkor tohoto národa je stejně tak nefér a musí být potrestáno.

0 0
možnosti
JN

madqwert

9. 8. 2009 9:36
Re: Velmi výstižné

topola zavrit R^;-D

0 0
možnosti
JK

ODS+plus

9. 8. 2009 8:47
Co seš zač Iljo ?

Ani to nepíšeš v rubrice "o autorovi", máš tam jenom nějakou říkanku .....

0 0
možnosti
JP

sir Humprey

9. 8. 2009 8:56
Re: Co seš zač Iljo ?

bezva člověk - znám osobně

0 0
možnosti
AACT

aJFa against censorship terror

9. 8. 2009 7:05
hmm

:-)R^

0 0
možnosti
JP

sir Humprey

9. 8. 2009 8:57
Re: hmm

huš ftěrko ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4099x
autor také bloguje na téma objektové programování a modelování informačních systémů pomocí UML na

zive.cz

Seznam rubrik